სერვისები
ფასების სიები
Როგორ მუშაობს
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება Wilio! თქვენ ნახულობთ Wilio როგორც არარეგისტრირებული მომხმარებელს
გადართოთ პროფესიონალი
ნაოსნობა
სერვისტიკა
Ფასების სია
განაცხადის შესახებ
ჩამოტვირთეთ განაცხადი
Როგორ მუშაობს
როგორ შეგვიძლია გაუმჯობესდეს
Დაგვიკავშირდით
O wilio
Შესვლა
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება Wilio! თქვენ ნახულობთ Wilio როგორც არარეგისტრირებული მომხმარებელს
გადართოთ პროფესიონალი
ნაოსნობა
სერვისტიკა
Ფასების სია
განაცხადის შესახებ
ჩამოტვირთეთ განაცხადი
Როგორ მუშაობს
როგორ შეგვიძლია გაუმჯობესდეს
Დაგვიკავშირდით
O wilio
Შესვლა

კომუნალურების მონტაჟი

ეძებთ სამოქალაქო ინჟინერიის პროვაიდერს? ჩვენ გვყავს 26 425 პროვაიდერები ამ კატეგორიაში. გაგზავნეთ შეკითხვა.

Დაიწყე
32 523 რეგისტრირებული პროფესიონალები
86 867 გადაჭრილი პროექტები
5 ჩვენი ექსპერტების საშუალო შეფასება
226 512 განაცხადის დანადგარები
ყველა სერვისი
ყველა სერვისი
კომუნალურების მონტაჟი

გჭირდებათ მომსახურება სამოქალაქო ინჟინერიის სფეროში? Wilio დაგეხმარებათ იპოვოთ ხარისხიანი ექსპერტები ადგილობრივი და სპეციალური დანიშნულების გზების, რკინიგზისა და საბაგირო გზების, გაზსადენების დიზაინსა და განხორციელებაში. სატრანსპორტო კომუნიკაციების ფასი, როგორც წესი, დამოკიდებულია მომსახურების სფეროზე. იხილეთ მეტი ინფორმაცია სერვისების შესახებ: კონსულტაციები, პროექტში განხორციელებული ცვლილებები, ტრანსპორტის ხარჯები, რომლებიც უზრუნველყოფილია ჩვენი ერთ-ერთი 26 424 პროფესიონალის მიერ მოცემულ კატეგორიაში.

Იხილეთ ასევე:ფასები
32 523 რეგისტრირებული პროფესიონალები
86 867 გადაჭრილი პროექტები
5 ჩვენი ექსპერტების საშუალო შეფასება
226 512 განაცხადის დანადგარები
Გამოსადეგი ინფორმაციარა უნდა იცოდეთ?
საინჟინრო შენობები შენობა სამშენებლო სამუშაოების მშენებლობაშია მშენებარე პროდუქტების მშენებლობით, რომლებიც მტკიცედ უკავშირდება ადგილზე. მყარი კომბინაცია ადგილზე მიხვდება, რომ დაკავშირება მყარი ბაზა, მიმაგრებული სტრუქტურის სტრუქტურა ან სხვა წამყვანები, ან მშენებლობის კავშირი ტერიტორიის ქსელში ან ტექნიკურ აღჭურვილობაზე. თუმცა, ეს არის ასევე შენობების აშენებული შენობები. ზემოთ აღწერილი შენობები ორ ძირითად ჯგუფად და მიწის სტრუქტურებსა და საინჟინრო შენობებში იყოფა. შენობა შენობები დაფარული შენობები, მათ შორის მიწისქვეშა ფართები. ეს არის მშენებლობის ბლოკები, რომლებიც შექმნილია ხალხის, ცხოველების ან ნივთების დასაცავად. მათ არ აქვთ კედლები, მაგრამ მათ უნდა ჰქონდეთ სახურავი. მიწის მშენებლობის გამოყენების მიზნით, ეს იყოფა საცხოვრებელ ან არასაცხოვრებელ შენობებში. მომდევნო სექციაში, ჩვენ არ გადაიხდიან ამ სტრუქტურულ ჯგუფს, მაგრამ ჩვენ ყურადღებას გაამახვილებს შენობების მეორე ჯგუფზე, საინჟინრო შენობებზე. საინჟინრო შენობები კანონმდებლობის თვალსაზრისით განისაზღვრება ჯგუფებში გარკვეული საერთო მახასიათებლების მიხედვით. ერთ-ერთი ასეთი მახასიათებელია ის, რომ შესაბამის სტრუქტურულ ჯგუფს აქვს კონკრეტული ნორმატიული წესების პირობები, როგორიცაა საგზაო კანონი, კანონი ასაფრენი ბილიკი, სატელეკომუნიკაციო, სამთო სამართლისა და ასე შემდეგ. საინჟინრო ნაგებობების პირველი ჯგუფი არის საავტომობილო გზების შენობები, გზები, ბილიკები, საზღვაო ქვეითები ან გამოვლენილი პარკინგი. აქ არის სატრანსპორტო დერეფნების შენობა დედამიწის ზედაპირზე იმ ფაქტთან, რომ ისინი შემდგომში იყოფა სატრანსპორტო დატვირთვის ინტენსივობით, ძირითადად, გარემოს დაცვის სფეროში არსებულ ბუნებრივი შესაძლებლობების მიხედვით. საინჟინრო შენობების ამ ჯგუფში ასევე უნდა იცოდეს, რომ არსებობს ეროვნული საავტომობილო გზის, სლოვაკეთის გზის მართვის, უმაღლესი ტერიტორიული ერთეულების, ქალაქებისა და მუნიციპალიტეტების ქსელის მშენებლობისა და მართვის სამმართველოს სამმართველო. გზის ქსელის მნიშვნელობასა და არაადეკვატურობას წარმოადგენს ტერიტორიის განვითარების უმრავლესობა არა მხოლოდ ეკონომიკური საიტის შემდეგ. ამ საინჟინრო შენობების მშენებლობაში, ის ყოველთვის ვრცელი ინვესტიცია, მიწის ნაკვეთი, შედარებით ხანგრძლივი სამშენებლო დრო, არამედ უწყვეტი ინტერვენცია იმისთვის, რომ ცხოვრებაში ცხოვრება, ამიტომ სხვადასხვა დამატებითი ზომები ხშირად გამოიყენება გაზრდილი ზემოქმედების შესამცირებლად ხმაური, მტვერი და განათება. მაგალითად, ხმაურის კედლები ან მწვანე ხიდები, რომლებიც უსაფრთხოდ გადიან ხშირი გზატკეცილზე და გზებზე უსაფრთხოდ. მოგზაურობის ან გზატკეცილის მშენებლობა დიდია ტერიტორიაზე და ამიტომ უნდა იყოს ნორმალური, რომ მიუხედავად რესურსების მიუხედავად, ყველა არასასურველი ინტერვენცია არა მხოლოდ ხალხის ცხოვრებაში, არამედ სიცოცხლის ფაუნასა და ფლორას ტერიტორიაზე. საინჟინრო შენობების მეორე ჯგუფი რკინიგზის მშენებლობას და თოკების მშენებლობას წარმოადგენს. ეს შენობები არის რთული ტერიტორიული დაგეგმვა და ავტორიზაციის პროცესი და ასევე ძვირია ახალი მარშრუტების მშენებლობის პერსპექტივადან. მრავალეროვნული მნიშვნელობის მქონე მიმდინარე გამოწვევაა მაღალსიჩქარიანი სარკინიგზო დერეფნების მშენებლობის აუცილებლობა. ეს ტერიტორია მოიცავს ტრამვაის ტრასების მშენებლობას და მოდერნიზაციას. ამ სფეროში საინჟინრო შენობების უკეთეს წარმოსახვის მიზნით, მე მივცემ რამდენიმე საცნობარო ტიპის შენობებს, რომლებიც, მაგალითად, რკინიგზის გადამრთველები, გადართვის აგრეგატები, სარკინიგზო მიმოსვლის სტრუქტურები და სარკინიგზო გადაკვეთის სტრუქტურები და სარკინიგზო გადაკვეთის სტრუქტურები და სარემონტო სარემონტო სამუშაოები. Rope Pathways, რომელიც მოიცავს საინჟინრო შენობების ამ ჯგუფს, არის სატრანსპორტო საშუალების გლუვი ან ციკლური ბუნება, სადაც ეს არის თოკის დატვირთვის ან დაძაბულობის ელემენტი. ჩვენთვის, საკაბელო მანქანები გამოიყენება მთის კურორტებზე, არამედ ბრატისლავაში კოლიბაში. ასაფრენი ბილიკი აუცილებელია მიმართულების ხაზის უზრუნველსაყოფად. ეს განსაზღვრავს Kadiáľ იქნება გამოყვანილი თოკზე გადაადგილება. მამოძრავებელი ასაფრენი ბილიკის მიხედვით, ჩვენ ვიცით საკაბელო მანქანები და უცვლელი. საპარლამენტო საკაბელო მანქანის გადამზიდავი თოკი ორ სადგურებს შორისაა და მხარს უჭერს მრავალრიცხოვან მხარდაჭერას ტერიტორიის რელიეფის მიხედვით. სატრანსპორტო საშუალებები შეჩერებულია მხარდაჭერის თოკზე, რომლის საშუალებითაც ხე-ტყის სადგურის მატერიალური ან ხალხი გადადის. არავისტური საკაბელო ასაფრენი ბილიკი, მაგალითად, ადგილზე საკაბელო მანქანა, რომელიც მოძრაობს გზაზე (მაგ. მიწის საკაბელო მანქანა HREBIENOK- ზე, პრაღაში Petřín- ის საკაბელო. ყველაზე გაფართოებული უნაყოფო საბაგირო ასაფრენი ბილიკი არის ცნობილი სათხილამურო გზიდან სხვადასხვა სათხილამურო კურორტებზე. საინჟინრო შენობების მესამე ჯგუფი არის მშენებლობისა და სადესანტო ტრასების მშენებლობა და სკროლის კუთვნილება. ეს არის შესაფერისი შენობა-ტექნიკურად მოდიფიცირებული ადგილები, სადაც ობიექტები და ობიექტები აგებულია თვითმფრინავის მცირდება, სადესანტო, სენსორული, დაცვა და მკურნალობა. ეს არის სათანადოდ ავსებს სივრცეში საჰაერო ტექნიკის, ბიზნესისა და სასაწყობო ტერიტორიებზე მექანიკური მუშაობის ფართობებს, არამედ სამგზავრო და სატვირთო კლირენსის ტერიტორიებზე. გადამზიდავი თვითმფრინავის სისტემა შეიძლება ჩამოყალიბდეს ერთი ან მეტი მიიღოს და სადესანტო გზებით. ასაფრენი ბილიკი გავლენას ახდენს აეროპორტის შესაძლებლობებზე. გამორჩეული და გაშვებული სიმღერის ხანგრძლივობა განისაზღვრება თვითმფრინავის ტიპების სპექტრი, რომელსაც შეუძლია აეროპორტში ან აეროპორტიდან აიღოს. მოძრავი სიმღერა სისტემა გავლენას ახდენს იმ დროს, როდესაც თვითმფრინავი გადადის საკონტროლო-ზედაპირისა და გამორთული და სადესანტო ფართობით. საინჟინრო შენობების მეოთხე ჯგუფში შედის ხიდები, overpressures, გვირაბები, ბირჟები და მიწისქვეშა. ხიდის ობიექტი არის მისი ბუნებრივი სხეულის შეცვლის კომუნიკაციების ნაწილი, რომელიც ხიდის ხელოვნური ან ბუნებრივი დაბრკოლების გადალახავს. ტიპის bridging, ჩვენ შეგვიძლია გავყოთ ხიდები ხიდები, ფლოსტები და footbridges. ხიდი ჩვენ გვესმის ხიდი ობიექტი, რომელიც ორ მეტრზე მეტია და გამოიყენება გზების გარდა, მილსადენის კომუნიკაციების ან სამშენებლო-ასამბლეის მიზნებისათვის. თუ ხიდი ობიექტი ნაკლებია, ვიდრე ორი მეტრი, ჩვენ მოვუწოდებთ მას სავაჭრო. Footbridge გამოიყენება მხოლოდ საცალფეხო ან როგორც გადახედვის ან მომსახურების კომუნიკაციის ხიდებში. მე მაინც ვაძლევ ერთ მახასიათებლებს ხიდების ძალიან დიდი და დეტალური საკითხი, ყველა ხიდის ძირითადი ტექნიკური შემცველობა, ვიდრე საინჟინრო შენობები. მათი ამოცანაა საკუთარი წონისა და სტატიკური ან დინამიური ტვირთი, რომელიც შეიძლება ნებისმიერი ხიდისთვის იმოქმედოს. თითოეული ხიდი ძირითადი გამარტივებისთვის: - ხიდი ზედა, რომელიც არა მარტო საკუთარ წონაზე გადასცემს, არამედ ე.წ. შემთხვევითი დატვირთვის ტვირთი, რომელთანაც იგი პირდაპირ კავშირშია მხარდაჭერის სტრუქტურაში. - მხარდაჭერის სტრუქტურა გადადის ხიდის ზედა ნაწილში მისი წონა და დატვირთვა. - ქვედა სტრუქტურა მთლიანი ხიდიდან დატვირთვის საფუძველს ნიადაგს გადასცემს. საინჟინრო შენობების მეხუთე ჯგუფში შედის პორტები, საცურაო არხები, წყალსადენის მკურნალობა, კაშხლები და დიკე და სარწყავი და სარწყავი ნაგებობები. ამ ტიპის საინჟინრო ნაგებობები მოიცავს სამშენებლო სამუშაოების მშენებლობას, რომელიც ჰიდროლოგიური პირობების რეგულირებას ან გავლენას ახდენს ბუნებაში, რათა არ არსებობს შემთხვევითი ან სისტემატური დაზიანება, რათა უზრუნველყოს ქვეყანაში უსაფრთხოდ და ეფექტურად ეკონომიკური უზრუნველყოფა და წყლის ჩატარების პირობების შექმნა ქვეყანა და ამით უფრო ეფექტური გამოყენება. ასეთი საინჟინრო შენობების ყველა ინტერვენცია უნდა უზრუნველყოს ტერიტორიის მდგრადი განვითარება, არამედ განახლებადი ბუნებრივი რესურსების ენერგეტიკული წარმოების უზრუნველსაყოფად. სლოვაკეთში ყველაზე ცნობილი ნაწილი გაბიკკოვის წყალია. საინჟინრო შენობების მეექვსე ჯგუფს შეიცავს დისტანციური და ადგილობრივი გაზის, წყლის, ელექტროენერგიის, საკომუნიკაციო ქსელების მშენებლობას, მათთვის, ჩამდინარე წყლების გამწმენდი და ტრანსფორმაციის სადგურებს. ეს ჯგუფი უნდა აღინიშნოს, რომ უფრო ზუსტი მიმართულებით, ასეთი საინჟინრო შენობები შეიძლება დაიყოს დისტანციური მილსადენით, სატელეკომუნიკაციო და ელექტროგადამცემი და ადგილობრივი მილები და საკაბელო განაწილება. ფუნდამენტური განსხვავებაა მშენებლობის საკანონმდებლო-ტექნიკური პირობები და შედეგად მიღებული სირთულე, შენობების დაგეგმვისას, არამედ მათი განხორციელებისას. საინჟინრო შენობების მეშვიდე ჯგუფი სამთო შენობების სამთო შენობებია და სამთო აღჭურვილობის მშენებლობა. ამ შენობების მშენებლობა მკაცრად რეგულირდება. მათი ზემოქმედება, რომელიც გავლენას ახდენს გარემოზე. აქედან გამომდინარე, მათი ავტორიზაცია მრავალფუნქციური და შრომატევადი. ჩვენი უმნიშვნელოვანესი ადგილები მოიცავს Banska Stiavnica და Kremnica. შესაძლებელია გაეცნოს მხოლოდ მიმდინარე საქმიანობას სამთო შენობების მშენებლობაში, არამედ მათ ისტორიაში თემატურ მუზეუმებში. საინჟინრო შენობების მერვე ჯგუფი ენერგეტიკული მოწყობილობების, გაზისა და ნარჩენების დამცველების მშენებლობაშია. ჩვენ გვინდა მიუთითოთ, რომ ენერგეტიკული აღჭურვილობის მშენებლობა ამჟამად მიმართულია მათი ეფექტურობის გაზრდისთვის, რათა ელექტროენერგია დამზადებულია ჭარბი სითბოსგან და მიდის ელექტროენერგიის ქსელში. მსგავსი პრინციპი ასევე სლოვაკეთის მხოლოდ ორი ნარჩენების დამნაშავეა (ბრატისლავა, კოუსიისი), სადაც სითბო და ელექტროენერგია წარმოიქმნება პირობებისა და მკაცრი კონტროლის ქვეშ და ნარჩენების გატანის შედეგად. საინჟინრო ნაგებობების მეცხრე ჯგუფში შედის ბირთვული ნარჩენების გადამუშავებისა და შენახვის შენობები. ეს არის ძალიან კონკრეტული შენობები, რომელთა მშენებლობა აკონტროლებს და არა მხოლოდ საჯარო ხელისუფლებას, არამედ საერთაშორისო ორგანიზაციებს. ეს იმიტომ, რომ ნებისმიერი დარღვევები და დამსხვრევა შეიძლება ჰქონდეს შედეგები, რომელიც გადააჭარბებს სახელმწიფოს საზღვრებს. ასეთი მშენებლობის მთელი ცხოვრების ციკლი მჭიდროდ არის მონიტორინგი და შეუსრულებელი ელემენტარული ზომების შეუსრულებლობა. საინჟინრო ნაგებობების მეათე ჯგუფში ყველაზე ცნობილი შენობა - ქიმიური აღჭურვილობის შენობები და ქარხნის შენობები სლოვენია. ეს არ არის ძალიან ბედნიერი ბრატისლავას დედაქალაქის ზღვარზე, მაგრამ რა არის უარესი, ამიტომ მისი ადგილმდებარეობის რისკი ჩვენი ყველაზე დიდი სასმელი წყლის რეზერვუარის საზღვარზე, Rivet Island- ზე. საინჟინრო შენობები ასევე მოიცავს მძიმე მრეწველობის შენობებს, მაღალ ღუმელებს, ცილინდრულობას და სამსხმელს. საინჟინრო შენობების კიდევ ერთი standalone ჯგუფია, რაც მნიშვნელოვნად გავლენას ახდენს გარემოს ხარისხზე ფართო რეგიონის მთელ რეგიონში. წარმოსახვისთვის, ამ ჯგუფის ყველაზე ცნობილი შენობა არის გაქცევის რკინის ირონები Košice- ში. საინჟინრო შენობების კიდევ ერთი ჯგუფი გამოვლინდა სპორტულ კურსებზე, საავტომობილო, მოტოციკლი და ველოსიპედით, გოლფის კურსებზე. ამ ჯგუფში, შენობები შედის მოსახლეობის აქტიური საჭიროებების უზრუნველსაყოფად. ამ შენობების მგრძნობიარე დასახლება ბუნებაში არის მხოლოდ მდგრადი განვითარების ერთადერთი შესაძლებლობა. ბოლო წლებში სლოვაკეთში, შენობები ჩვენ შეგვიძლია ასევე ვნახოთ მხოლოდ საზღვარგარეთ, ვგულისხმობ, მაგალითად, საავტომობილო სარაკეტო დარბაზში სლოვაკეთში კაკლის წამალს ან სლოვაკეთში გოლების კურსებს. ბოლო, მაგრამ მაინც, არსებობს საინჟინრო შენობების ჯგუფი, რომელიც ჩატარდა გასართობი და დასვენების პარკების, ზოოლოგიური და ბოტანიკური ბაღების მშენებლობაში. ბოლო წლებში, გასართობი პარკების რაოდენობა თერმული წყაროების გამოყენებას, ე.წ. აკვუპართი მნიშვნელოვნად გაიზარდა. მათი ხარისხისა და ხელმისაწვდომობის გაზრდის გზით, რეკრეაციული გამოყენების შესაძლებლობა უზრუნველყოფილი იყო მოსახლეობის ფართო ჯგუფმა. პირიქით, ზოოლოგიური და ბოტანიკური ბაღები ფოკუსირებულია დანიშნული მიწის გამოყენების მოდერნიზაციასა და ეფექტურობაზე, რადგან სხვა მიწის მოპოვების შესაძლებლობა ხელს უშლის ამ ტერიტორიის უფრო განვითარებას. საინჟინრო ნაგებობების ბოლო ჯგუფი არის ნარჩენების ნაგავსაყრელები და სხვა საინჟინრო ნაგებობები, რომლებიც არ შედის წინა ჯგუფებში. აქ ჩვენ შევქმენით ნარჩენების შენახვის შენობები, რომლებიც ჯერ კიდევ ყველაზე გაურკვეველი საშუალებაა ნარჩენების ჩამოყალიბების გაზრდით. ცალკეული ნარჩენების ძალისხმევა და ამით მისი ნაწილის დახარისხება ჯერ კიდევ არასაკმარისია. ნარჩენების შენახვა აღარ არის საშუალოვადიანი მოგზაურობისგან და, შესაბამისად, აუცილებელია მნიშვნელოვნად შეამციროს თავისი რაოდენობა და ამავე დროს, მისი წვისა და სხვა ენერგეტიკის გამოყენების ტექნოლოგიების მოდერნიზება.